Kampanya
  Beğen
86
15
BENZER FİLMLER

Chhapaak izle

-

Chhapaak

Chhapaak izle
PUAN : 8.1
Chhapaak izle 8.1 / 10 43 kullanıcı oyu.
  • Vizyon: 2020
  • Ülke: Hindistan
  • İzlenme: 19928
  • Favori: 9
  • İMDB: 4.7
  • Kalite: 1080P
  • Altyazı
Çeviri: Özlem Erkal
instagram: ozzlemerkal
Konusu: Bu film Malti adındaki bir genç kızın asit saldırısına uğradıktan sonra, saldırı sonrası yaşadığı mahkeme işlemlerini, ameliyatlarını ve duygusal olarak iyileşme sürecini anlatan eşsiz bir ruhun öyküsüdür. Film gerçek hikâyelere dayanmaktadır.
  Filmin Yönetmen ve Oyuncuları
Yorum Alanı 18 Yorum Yapılmış
Misafir
Avatar
Üye
  ozlem_ist 07 Mart 2020, Cumartesi
Gerçekten büyük bir farkındalık filmi olmuş. Deepika iyi ki böyle bir rolü oynadı inşallah film biraz da olsa hindistandaki asit saldırısı sorununa fayda eder ama nedense saldırıyı yapan kişilerin hep müslüman olarak lanse edilmesi yine hindu düşmanlığının eseri bu hiç iyi değil.
Avatar
Üye
  Servet 08 Mart 2020, Pazar
Zaten dikkat edersen her flimlerinde Müslümanlığı kotulerler hindular fareye tapan ne bulsalar ona taparlar
Avatar
Ziyaretçi
Mapavrili 07 Mart 2020, Cumartesi
Saldırıyı yapanları müslüman olarak lanse edildi dendiği için filmi izlemedim bazı şeyleri doğal tepki vermek gerekiyor. Gün-de 80 kişiye tecavüz edilir bilmem kaç kişiye asitli saldırı yapılır hırsızlık rüşvet vs dünyanın en O is toolumlarindan birisi müslüman kötüleyen filmlerinden bıktım .nerde bi terörist eylem.varsa müslümanlar yapmışlardı şimdiye kadar ki filmler de asitli saldiri hintlilerin genel problemidir .böyle filmlerin çevirilmesi ni doğru bulmutpeum
Avatar
Üye
  catiga 09 Mart 2020, Pazartesi
yorumlardan dolayı bende izlemeyeceğim TARAFIMIZ BELLİ OLSUN yinede
Avatar
Ziyaretçi
gurbet uzun 08 Mart 2020, Pazar
bütün yorumlara katiliyorum. suan bile muslumanlara iskence eden bir toplum bunlar. sunuda cok zor anliyorum okdar cok hindistanli musluman artist var gel gor filmlerinde onlarda aynisi yapiyor iste bu yuzden ADAM OLAMIYORUZ! yorumlardan bakmicam...bu kadinin diger bi filmindede muslumlar barbar kotu igrenc gösteriliyordu nedense hep bu
Avatar
Üye
  befikree1 08 Mart 2020, Pazar
Müslümanlar hep kötü onlara göre. Turkleride kötü gösterdikleri filmleri var. Alemin iyisi bi sizsiniz zaten. Bi salın müslümanları artık ya. Siz medeniyeti gelin de bizden öğrenin. Kâfir sürüsü.!!! Allah topunuzu helak etsin.
Avatar
Üye
  Elissongul 10 Mart 2020, Salı
Kocası öldüğün de kadına yaşam hakkı tanımayan hindular Müslümanları kötülemekte bir biri ile yarışıyor.????️ Kusursuz olan islamdır müslümanlar değil
Avatar
Ziyaretçi
bollyceviri 10 Mart 2020, Salı
Yorumları okudum. Herkes filmi müslümanları kötülüyor olarak algılamış. Bu yaşanan olaylara yani asit tecavüz daha birçoğuna müslüman olarak değil de bir insan olarak bakılmasını tercih ederim. Asiti atanlar müslüman olsun ya da olmasın sonuçta insan.Bunun dinle ne alakası var? Filmleri izlerken neden dine farklı bir açıdan bakılmıyor?
Avatar
Ziyaretçi
Deffne 10 Mart 2020, Salı
Ayni sizin gibi dusuniyorum bende iyki yorumlari ciddiye almayip izledim .
Avatar
Ziyaretçi
Deffne 10 Mart 2020, Salı
Yorumlarda filmi dini konuya kadar getiren arkadaslar var cok on yargiyla yaklasmislar bence izlemeye deger bi film ve gercek bi olay. Cok fazla on yargili yorum yazmislar.
Avatar
Üye
  zeyno 10 Mart 2020, Salı
Arkadaşım sizin bu filmi korsan olarak izleyip izlememen, filmin yapımcılarına hiç bir şey kaybettirmez. O yüzden nacizane tavsiyem böyle buluttan bile nem kapanlar bu tarz filmleri izlemesinler. Zira size göre tüm dünya işi gücü bırakmış Müslümanların kuyusunu kazmakla uğraşıyor. Ne diyim komiksiniz. Kaldı ki bu filmdeki olay ve karakterler gerçek kişilerden esinlenmiştir.
Avatar
Üye
  mak58 11 Mart 2020, Çarşamba
kadına şiddetin dini ırkı olmaz ülkemizdede her yıl onlarca kadın şiddete maruz kalıyor ve hayatını kaybediyor . filmi din ırk mezhep gözetmeden izleyin derim çeviri ve emekleriniz için teşekkürler.
Avatar
Üye
  riley 12 Mart 2020, Perşembe
Filmi bitirdikten sonra yorumlara bakayım dedim yine tipik hindu müslüman düşmanlığı almış basını gitmiş. Filmi izlerken, filmin sırf müslümanları kötülemek için çekildiği aklımın ucundan bile geçmedi olayı o kadar başka yerlere çekmişsiniz ki bu yorumları yapan arkadaşlar lütfen arada bir haber izleyin yada gazete okuyun ülkemizde her gün en az 2 kadın kocası sevgilisi yada ona platonik aşık olan biri tarafından öldürülüyor sanki bu tarz canilikler sadece hindistanda oluyor gibi olayı mezhep ayrımına getirmeyin! umarım ilahi adalet böyleleri için tez zamanda tecelli eder!!
Avatar
Üye
  kartanesi711 19 Mart 2020, Perşembe
SOSYAL FARKINDALIK ÜZERİNE HİNDİSTANDA BİR COK FİLM YAPILMAKTADIR.TAMM GÜZEL PEKİ DİNİ MÜSLÜMANLIK DİYE MÜSLÜMANLARA YAPILAN İŞKENCELERİN ANLAATILDIGI FİLMLERDE CEKMENİZİ BEKLİYORUZ..MADEM İNSAN COK DEGERLİ
Avatar
Üye
  zhrkhan 27 Mart 2020, Cuma
filmle alakalı müslümanları kötü gösterdiğine dair izlemiycem tepki göstercem gibi tavırlarda bulunanlar bu film gerçek bir hayat hikayesi farkında iseniz çevirilmesini doğru bulmuyorum falan demişsiniz ne kafası bu? gerçekte müslüman asit attıysa müslüman atacaktır filmde de tabi ne yani hindu atsa hindular mı ayaklanmalı her filmde illa kötü karakterler oluyor yok bunlar müslümanlığı kötülmiş hristiyanlığı kötülemiş falan deyip kimse film izlemesin o zaman türk yapımı bir filmde karakterler müslümandır zaten kötü karakterde müslümandır doğal olarak mesela hollywood filmlerinde keza öyle ne yapmaya çalışıyorsunuz ilkelliğinizle siz hiç film izlemeyin mümkünse çünkü illa komplekse girecek bişi bulursunuz yok burda şişmanları kötü göstermişler yok burda esmerleri kötülemişler falan yazık gerçekten sanat sanat bu ki gerçek bir hikaye atmasaymış senin müslümanında asit bi zahmet toplumda olan pis olayları görmezden gelemezsiniz. müslümanlada tecvuz ediyor hatta en çok müslümanlar edyor haberiniz olsunn.
Avatar
Ziyaretçi
Nermin 06 Nisan 2020, Pazartesi
Film ırkçılık ve mezhepçilik yapılmayacak kadar güzel. Anlatılan olay o kadar üzücü ki... Bunun gerçekte de yaşanmış olduğunu unutmayalım. O kadar insanlık dışı bir şey ki böyle bir şey yapmak inanın müslüman ya da hindu fark etmez
Bunu yapan insan değil bir kere. İnsan olmadıktan sonra ha müslümaan , ha hindu. Lütfen böyle güzel bir filmi dini ayrımcılık yaparak kötülemeyin.
Avatar
Ziyaretçi
Black Quenn 02 Mayıs 2020, Cumartesi
Yorumlarda Müslümanlığı kötüleyen bir film diyenler var, hiç alakası yok Müslümanlıkla film çok ama çok başarılı dini kötüleyen bir durum yok kesinlikle tavsiye ederim mutlaka izlenmeli...
Avatar
Ziyaretçi
Zülfükar 16 Mayıs 2020, Cumartesi
Film izledim hiç bir inanç eleştiri yok. Her toplumlarda kadının çektiği zorluklar ele alınmış filimde. Film amacına ulaşır da kimyasal kullanma yasaklanır .